7-_LEX7026.jpg 5-_MGL7312.jpg 2-_BOF9658.jpg 1-_BOF9640.jpg 4-_MGL7434.jpg
Wedstrijdschema's
Fluitschema's



Hockeybureau/organisatie

Het hockeybureau van AthenA is opgericht in juni 2022 en maakt onderdeel uit van het nieuwe Hockey Organisatie Plan. Vooralsnog zijn hier de volgende taken belegd:

1) maken en bijhouden trainingsschema's veld & zaal
2) communicatie naar teams & trainers bij (eenmalige) mutaties
3) aansturen van de veldverlichting obv training- en wedstrijdschema
4) meldpunt voor onze hockeyvelden en terrein (zie ook dit nieuwsbericht)
5) reserveren van een ruimte in ons clubhuis (vergadering of bijeenkomst)
6) verdeling & reservering van de velden tijdens zomer- en winterstop (muv oefenwedstrijden op za/zo => via het wedstrijdsecretariaat)
7) bijhouden van alle hockey activiteiten & bijzonderheden in de agenda
8) afstemmen veldhuur met gemeente

Voor bovengenoemde onderwerpen is het hockeybureau (Suzanne Kieft ad interim) alleen voor urgente vragen van maandag tot en met vrijdag bereikbaar via Whatsapp op 06 - 1615 5193. Als het niet urgent is, stuur dan svp een email. Op zaterdag en zondag zijn de wedstrijdsecretarissen altijd het eerste aanspreekpunt!

De coördinatie en inrichting van alle hockey organisatorische processen en de aansturing van het hockeybureau ligt bij de manager hockeybureau/organisatie (Suzanne Kieft). Zij rapporteert aan het bestuur en stemt af met het technisch hart, de technische commissies (jongste jeugd, junioren, senioren), de staf van D1/H1, het wedstrijdsecretariaat, de materiaalcommissie, de arbitrage commissie, de zaalhockey commissie, de KantinA commissie en de hockey penningmeester.
 
Vertrouwenspersonen Athena
Agenda
20-5  Tweede Pinksterdag gesloten
21-5  Info O11 ouders
22-5  HockeyFood
22-5  Zaalcommissie Kickoff
22-5  Acropolis info avond
23-5  Sportpark Beheer
27-5  O12 toernooi meeting
hele agenda
Athena tweets
Privacy

Alle Sponsoren